[Letöltés PDF formátumban]

 

Publikálva: 2015. május 20.
Hatályba lépett: 2015. június 19.
Hatályát veszti: 2015. november 29.
Állapot: hatályon kívül helyezve

A Websupport Magyarország Korlátolt Felelősségű Társaság (Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22., Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-381419) mint Szolgáltató a Szerződésben meghatározott klasszikus Webtárhely, Cloud Webtárhely vagy Cloud Platform szolgáltatás mint Szolgáltatás biztosítását vállalja a szolgáltatást megrendelő Előfizetők részére.

1. Fogalommeghatározások
1.1. Szolgáltató: Websupport Magyarország Korlátolt Felelősségű Társaság (Székhely: Victor Hugo u. 18-22., Cégjegyzékszám: 01-09-381419)
1.2. ÁSZF: jelen Általános Szerződési Feltétek Klasszikus Webtárhely, Cloud Webtárhely és Cloud Platform Szolgáltatásra.
1.3. Megrendelőlap: A Szolgáltató által kialakított online szerződéskötési felületnek a megrendeléssel kapcsolatos adatokat és paramétereket tartalmazó oldalai.
1.4. Előfizető: a Megrendelőlapon meghatározott természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiség nélküli gazdasági társaság, aki vagy amely a Szolgáltatást igénybe veszi.
1.5. Szerződés: a Szolgáltatás igénybevételére az Előfizető és a Szolgáltató között létrejött megállapodás, amely az ÁSZF-ből és a Megrendelőlapból áll.
1.6. Szolgáltatás: az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: Eker. tv.) 2. § lc) pontjában meghatározott tárhelyszolgáltatás, amelynek keretében a Szolgáltató az Előfizető által előfizetett Szolgáltatási csomagnak megfelelő műszaki jellemzőkkel (adatállomány kapacitás, processzor teljesítmény, virtuális memória, stb.) bíró tárhely igénybevételét biztosítja Előfizetőnek.
Az Előfizető nem kezeli vagy karbantartja az alapul fekvő fizikai és felhő infrastruktúrát, azonban kezeli és karbantartja az elérhetővé tett tárhelyet, az arra telepített programokat, levelezést és egyéb állományokat.
1.7. Díjszabás: a Szerződés alapján a Szolgáltatás igénybevételére tekintettel Előfizető által fizetendő díjakat tartalmazó, a Szolgáltató által a Szolgáltatás honlapján közzétett árazás.
1.8. Fél vagy Felek: Szolgáltató és Előfizető külön-külön vagy együttesen.
1.9. Online ügyfélkapu: Szolgáltató által biztosított felület, melyen Előfizető a Szolgáltatással, számlázással és egyéb kapcsolattartással összefüggő teendőit online el tudja végezni. Elérési címe: https://client.ezit.hu

Tudjuk, hogy elsőre mennyire bonyolultnak tűnnek az ilyen szerződési feltételek. Segítünk: a hivatalos szöveget közérthetően, röviden összefoglaltuk az egyes fejezetek mellett található kék színű, információs dobozban, hogy könnyen megtalálja a számára fontos részeket. Ezek az összefoglalók azonban nem tekinthetők az Általános Szerződési Feltételek részének, csak általános tájékoztatásra szolgálnak.

Jelenleg a Websupport Magyarország Kft. Klasszikus Webtárhely, Cloud Webtárhely és Cloud Platform szolgáltatására vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket olvassa.

Az 1. pontban a szöveg további részében rendszeresen előforduló kulcsszavak jelentéseit tisztázzuk. Érdemes végigolvasni, tanulmányozni ezeket, ugyanis a szövegben számos alkalommal hivatkozunk rájuk. Feltételezzük, hogy ezt az első részt is elolvasta és tisztában van a fogalmak jelentésével, használatával.

2. Szolgáltatási feltételek
2.1. Szolgáltató a szerződés keretében az Előfizetőnek a Szolgáltatási csomagnak megfelelő műszaki paraméterű (tárhely kapacitás, processzor, memória, stb.) tárhelyhez való hozzáférést biztosítja. Szolgáltató éves 99,9%-os rendelkezésre állással biztosítja a Szolgáltatás elérését. Ennek keretében a Szolgáltató a biztonságos működéshez szükséges megfelelő hardver- és szoftvereszközöket alkalmaz, és megfelelő környezeti feltételeket kínál.
A Szolgáltatás igénybevétele cPanel webkiszolgáló valamint online ügyfélkapu felületen keresztül történik.
2.2. Szolgáltató a Szerződés alapján a következő műszaki feltételek biztosítását vállalja a Szolgáltatási Csomagokban elérhető e-mail fiókok tekintetében: pop3, imap, smtp, webmail elérés, e-mail átirányítás.
2.3. Előfizető kiegészítő szolgáltatásként külön díjazás ellenében dedikált, egyedi IP címet is igényelhet.
2.4. Előfizető a Szolgáltatás keretében nem az érintett hardver- vagy szoftvereszköz felett, csak a megrendelt Szolgáltatás felett szerez a Szerződésben meghatározott terjedelmű rendelkezési jogot. Előfizető jogosult a Szolgáltatás keretében az előfizetett virtuális infrastruktúrán programokat telepíteni és futtatni, de ezen tevékenysége során nem folytathat a Büntető Törvénykönyvbe ütköző vagy egyébként jogellenes cselekményt.
2.5. Előfizető tudomásul veszi, hogy részére a Szolgáltató a Szolgáltatás alapjául szolgáló informatikai eszközökhöz fizikai hozzáférést nem biztosít, az adatok kizárólag elektronikus úton hozzáférhetőek számára.
2.6. Előfizető felel azért, hogy a Szolgáltatás keretében általa feltöltött vagy egyéb módon létrehozott adatairól (fájlok, adatbázisok, e-mail, stb) biztonsági mentést készítsen. Biztonsági mentés készítésére több lehetőség is rendelkezésre áll: cPanel mentés, Alkalmazás telepítőbe (Installatron) épített mentés funkció, FTP elérés, phpMyAdmin. Szolgáltató szerver oldali adatmentést a szolgáltatáson kívüli díjmentes lehetőségként biztosítani kívánja Előfizető részére napi, heti, havi és esetlegesen ettől eltérő rendszerességgel, de ennek elmaradásáért Szolgáltató semmiféle felelősséget nem vállal.
2.7. A Szolgáltatás átmeneti szünetelését okozó rendszeres karbantartás alkalmanként 6 óránál nem lehet hosszabb. A rendszeres karbantartások száma félévente nem haladhatja meg a 20 órát. A Szolgáltatás szünetelésével nem járó karbantartást Szolgáltató korlátlan időtartamban végezhet. A Szolgáltatás átmeneti szünetelését okozó rendszeres karbantartási idő nem számít bele a rendelkezésre állási idő számításába.
2.8. Szolgáltató a Szolgáltatás átmeneti szünetelését igénylő rendszeres karbantartási munkákról Előfizetőt a munka megkezdését megelőzően legalább 2 nappal a kapcsolattartásra vonatkozó szabályok szerint tájékoztatja. A tájékoztatásban Szolgáltató köteles ismertetni a rendszeres karbantartás célját, valamint, hogy a szünetelés várhatóan mikor és milyen időtartamban következik be.
2.9. Amennyiben a Szolgáltatás szünetelése Szolgáltatónak felróható okból következik be, úgy Előfizető díjvisszatérítésre jogosult, az alábbiak szerint. A díjvisszatérítés mértéke a vállalt rendelkezésre állás alulteljesítése után 1%-os alulteljesítésenként az adott Szolgáltatáshoz kapcsolódó havidíj 10%-a, de legfeljebb összesen az adott havi havidíj 100%-a. Hosszabb díjfizetési időszak esetén havidíj alatt az időszaki díj egy hónapra arányos része értendő, így például éves díjfizetés esetén havidíj alatt az éves díj 1/12 része értendő. Szolgáltató a díjvisszatérítést a következő díjbekérő(kö)n írja jóvá, Előfizető kérésére.
2.10. Szolgáltató felhívja Előfizető figyelmét, hogy amennyiben valamely funkció vagy komponens „Beta” vagy hasonló jelzéssel üzemel, az ilyen funkció még nem esett át teljes körű tesztelésen, ezek működése nem garantált. A vállalt rendelkezésre állás vagy más szolgáltatási szint az ilyen funkciókra, illetve komponensekre nem terjed ki.
2.11. Szolgáltató a kötbér mértékén túl a Szolgáltatás szüneteléséből adódó károkért nem felel.
2.12. Amennyiben Szolgáltatónak felróható hibából adódó szünetelés időtartama

  • folyamatos szünetelés esetén egy alkalommal a 12 órát, vagy
  • egymást követő 3 hónapon belül a 40 órát

meghaladja, az a Szerződés Szolgáltató általi súlyos megszegését jelenti. Ilyen esetben Előfizető a Szerződést azonnali hatállyal felmondhatja.
2.13. Bizonyítottan a Szolgáltató hibájából előállt adatvesztés esetén Szolgáltató általány kártérítést köteles fizetni Előfizető részére. Az általány kártérítés összege megegyezik a Szolgáltatásra eső tárgyhavi díj, előre fizetés esetén a díjnak az adott hónapra eső összegével. Előfizető tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatások nyújtásának sajátosságai miatt Szolgáltató ezen túlmenően nem felel az adatvesztés miatt keletkezett károk kiküszöböléséhez szükséges költségekért.
2.14. A fenti korlátozások nem vonatkoznak a szándékosan, súlyos gondatlansággal vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életben, testi épségben, egészségben okozott károkra. A Szerződés szerinti díjak a jelen pont szerinti felelősségkorlátozásra is tekintettel kerültek megállapításra.
2.15. Előfizető tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatási Csomagok tárterülete és egyéb működési paramétere korlátozott, túlhasználat nem megengedett; nagyobb vagy kisebb tárterület és eltérő működési paraméterek igénybevételére a Szolgáltatási Csomag váltása útján van lehetőség.
2.16. Előfizető a Szolgáltatást harmadik személy(ek)re át nem ruházhatja Szolgáltató előzetes engedélye nélkül. E kötelezettség megszegése a Szerződés súlyos megszegésének minősül és arra hivatkozva Szolgáltató jogosult a Szerződést azonnali hatállyal felmondani.
2.17. A Szolgáltatás részletes technikai feltételeit, szolgáltatásminőségi követelményeit, valamint a Szolgáltatáshoz kapcsolódó támogatási szolgáltatásokat (ideértve a karbantartási ablakokat is) a Szolgáltatás honlapja tartalmazza. Szolgáltató jogosult e technikai paraméterek egyoldalú módosítására, az alábbiak szerint:

  • ha a módosítás alapjaiban érinti a Szolgáltatás jellemzőit, úgy azokat Szolgáltató az ÁSZF módosítás szabályai szerint jogosult egyoldalúan módosítani;
  • ha a módosítás nem érinti alapjaiban a Szolgáltatás jellemzőit, azokat Szolgáltató bármikor jogosult egyoldalúan módosítani, külön bejelentési kötelezettség nélkül.

2.18. Szolgáltató jogosult (de nem köteles) az Előfizető által futtatott programokat a törvényességi szempontok betartása miatt időközönként ellenőrizni. Amennyiben észleli, hogy az Előfizető megsérti a Magyar Köztársaság szerzői és szomszédos jogokra vonatkozó jogszabályait vagy más a Büntető Törvénykönyvbe ütköző cselekményt folytat, úgy jogosult a Szolgáltatás felfüggesztésére vagy korlátozására, és a Szerződés azonnali hatályú felmondására.
2.19. Előfizető minden elvárhatót megtesz spammelés megakadályozására.
2.20. Szolgáltató jogosult a Szolgáltatás részleges vagy teljes korlátozására, amennyiben biztonsági incidenst észlel, melynek forrása az Előfizető Szolgáltatása. Ilyen biztonsági incidensnek számítanak többek között az alábbi esetek: spammelés, adathalász weboldal kiszolgálása, kártékony program terjesztése, hálózati támadásban való részvétel.
2.21. Az Előfizető elfogadja az Internet Szolgáltatók Tanácsa (ISZT) által támogatott hálózathasználati irányelveket, melyek a http://www.iszt.hu/iszt/aup.html lapon meghirdetésre kerültek.

A 2. pontban a Szolgáltatási feltételeket részletezzük. Meghatározzuk, hogy olyan paraméterekkel nyújtjuk szolgáltatásunkat, amilyen a megrendelt csomagban rögzítve volt. Meghatározzuk az általunk vállalt éves rendelkezésre állást 99,9%-ban. Az egyes csomagokhoz tartozhatnak e-mail fiókok, amelyekhez pop3, imap, smtp, webmail és átirányítás lehetőséget is nyújtunk. A webtárhelyhez egyedi IP cím is rendelhető, ennek külön költsége van. Az előfizetés során használt hardver és szoftver környezettel nem, csak az előfizetett szolgáltatás felett rendelkezhet, de csak korlátozottan. A tárhelyén telepíthet, futtathat programokat, de nem sérthet ezzel törvényt. A szolgáltatást kiszolgáló eszközökhöz fizikailag nem férhet hozzá, adatai csak elektronikus úton hozzáférhetők. Ezekről viszont mindig készítsen biztonsági mentést, amire több lehetősége is van. Bár készítünk mi is naponta, hetente, havonta mentéseket, de nem vállalunk azért felelősséget, ha ezek valamilyen oknál fogva elmaradnak. Időnként muszáj karbantartást végeznünk, ez azonban alkalmanként nem lehet 6 óránál hosszabb. Félévente pedig mindössze legfeljebb 20 óra lehet a karbantartás miatti átmeneti szünet. A tervezett karbantartással töltött idő nem számít bele az éves rendelkezésre állásba. A tervezett karbantartásról és annak okáról, időtartamáról legalább 2 nappal előre küldünk értesítést. Ha a szolgáltatás a mi hibánkból szünetel, akkor ön díjvisszatérítésre jogosult, bizonyos esetekben pedig azonnali hatállyal felmondhatja szolgáltatását. A „Beta” vagy hasonló felirattal jelölt szolgáltatás még tesztelés alatt áll, ezekre nem vonatkozik a vállalt rendelkezésre állás. A választott csomag paraméterein felüli túlhasználat nem lehetséges, nagyobb csomagra váltásra van lehetőség. Engedélyünk nélkül harmadik személy számára nem ruházhatja át előfizetését. A technikai feltételeket jelen honlapunkon megtalálja, ezeket jogosultak vagyunk módosítani. Ellenőrizhetjük a tárhely tartalmát törvényességi szempontok miatt, és szükség esetén korlátozhatjuk, felmondhatjuk a szolgáltatást. A spammelés megakadályozására minden elvárhatót meg kell tennie. Spammelés, adathalászat, kártékony program terjesztés, hálózati támadás esetén a szolgáltatást korlátozhatjuk, felmondhatjuk. Az ISZT hálózathasználati irányelveit is elfogadja a szolgáltatás használatával.

3. Díjfizetés
3.1. A Szolgáltatás igénybevételéért Előfizető – választása szerinti időszakra – előre díjfizetésre köteles. Az Előfizető által fizetendő díjak összegét a Szolgáltatás pontos tartalma határozza meg a Szolgáltató által közzétett mindenkori Díjszabás alapján. Az esetleges egyszeri díjakat Szolgáltató azok felmerülését követő következő díjbekérőben számlázza ki Előfizetőnek.
3.2. Amennyiben a Megrendelőlapon Előfizető EUR vagy USD alapú díjfizetést választott, úgy a Díjszabásnak a kérdéses pénznemben megadott díjai irányadók, valamint a számlázás is a megadott pénznemben történik.
3.3. Szolgáltató a számlázási időszak kezdete előtt legalább 10 nappal Előfizető részére az esedékes díjról díjbekérőt (proforma számlát) állít ki.
3.4. Előfizető az esedékes díjat az alábbiak szerint köteles megfizetni a díjbekérőn szereplő fizetési határidőig:

  • Szolgáltató bankszámlájára történő átutalással,
  • bankkártyás fizetéssel,
  • PayPal fizetéssel, vagy
  • Előfizető külön igénybejelentése alapján készpénzben,
  • Szolgáltató által esetlegesen elérhetővé tett egyéb fizetési módokon.

3.5. A kifizetés akkor minősül teljesítettnek, amikor az a Szolgáltatónál a számla szerinti pénznemben teljes összegben jóváírásra kerül. Szolgáltató ezzel egy időben az Előfizető számára a díjbekérőt felváltó hiteles számlát állít ki.
3.6. Előfizető akkor is köteles az esedékes rendszeres díjat határidőben megfizetni, ha e határidőig a vonatkozó díjbekérőt nem kapta meg; köteles azonban ilyenkor haladéktalanul értesíteni a Szolgáltatót.
3.7. Ismétlődő, PayPal automata fizetés. Ha Előfizető a megrendelés során vagy később egy fizetés alkalmával PayPal fizetési módot használ, bizonyos esetekben az automatikus megújítás (PayPal automata fizetés / PayPal Subscription) elérhetővé válhat. A megújítás gyakorisága a Szolgáltatás fizetési időszakához igazodik. Amennyiben Előfizető ezt a fizetési módot választja és hozzájárulásáról nyilatkozik a PayPal oldalán, a Szolgáltatáshoz kapcsolódó rendszeres díjbekérőinek díját a PayPal automatikusan ráterheli Előfizető PayPal számlájára és kiegyenlíti az esedékes díjbekérőt.
A PayPal automata fizetés bármikor törölhető a PayPal (www.paypal.com) oldalán. Előfizető tudomásul veszi, hogy Szolgáltató nem tájékoztatja a PayPalt a Szolgáltatás díjában bekövetkező változásról vagy törlésről, ezért az egyszer engedélyezett PayPal automata fizetés további kezelése Előfizető kötelessége és felelőssége.
Sikertelen PayPal-terhelés esetén a PayPal legfeljebb 2 további alkalommal kezdeményezi a fizetést azonos díjbekérő vonatkozásában. Három sikertelen terhelési kísérlet után az automata fizetés felfüggesztésre kerül.
3.8. Automata bankkártyás fizetés vagy bankkártya regisztráció. Ha Előfizető a megrendelés során vagy később egy fizetés alkalmával bankkártyás fizetési módot használ, bizonyos esetekben az automata bankkártyás fizetés elérhetővé válhat. Automata bankkártyás fizetés esetén a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül egyenlíthetőek ki az esedékes díjbekérők. Ennek feltétele, hogy Előfizető a Szolgáltató felületén nyilatkozik arról, hogy automata bankkártyás fizetést kíván igénybe venni. Szolgáltató nem kezel és nem tárol teljes bankkártyaadatokat, egyedi azonosító generálódik a fizetéskor, ez alapján és a bankkártya társaságok által engedélyezett részleges kártyaszám alapján azonosítja Szolgáltató a bankkártyát. A bankkártya adatokat Szolgáltató bankkártyás fizetési partnere tárolja, a kártyatársaságok által előírt szigorú biztonsági előírások szerint.
Automata bankkártyás fizetés esetén Előfizető az első fizetés alkalmával hozzájárul, hogy Szolgáltató ismétlődő fizetést kezdeményezzen a jövőben esedékes díjakra, és ezek esedékességekor a bankkártyához tartozó bankszámlaszámot az előfizetési díjjal megterhelje.
Az Automata bankkártyás fizetéshez való hozzájárulás és a regisztrált bankkártya bármikor törölhető az Online ügyfélkapu felületen.
Automata bankkártyás fizetés esetén a díj az esedékesség (fizetési határidő) előtt 2 nappal kerül felszámolásra. Sikertelen bankkártya-terhelés esetén Szolgáltató legfeljebb 2 további alkalommal kezdeményezi a bankkártyás fizetést azonos díjbekérő vonatkozásában. Három sikertelen terhelési kísérlet után Szolgáltató felfüggeszti a bankkártya további terhelését.
3.9. Szolgáltató nem tartozik felelősséggel, ha az Előfizető általi fizetés a fizetésben közreműködő szolgáltató (PayPal, fizetési gateway, posta) hibájából nem kerül jóváírásra vagy adminisztrálásra Szolgáltatónál.
3.10. Előfizető késedelmes fizetés esetén késedelmi kamat fizetésére köteles, melynek mértéke a mindenkori jegybanki alapkamat 7%-kal növelt összege. Amennyiben a Szerződés gazdálkodó szervezetek között jött létre, a számlában szereplő fizetési határidő elmulasztása esetén a késedelmi kamaton kívül a Díjfizetésre kötelezett köteles negyven eurónak a Magyar Nemzeti Bank késedelmi kamatfizetési kötelezettség kezdőnapján érvényes hivatalos deviza-középárfolyama szerint megfelelő forintösszeget megfizetni.
3.11. Ha Előfizető a Szerződés alapján Szolgáltatónak fizetendő díjakkal a Szolgáltató e-mailben vagy írásban megküldött fizetési felszólítása ellenére 10 napot meghaladó késedelembe esik, úgy Szolgáltató az első fizetési felszólítást követő 9. naptól kezdve jogosult a Szolgáltatást felfüggeszteni vagy korlátozni. A díjak fizetésére Előfizető a felfüggesztés vagy korlátozás időtartama alatt is teljeskörűen köteles.
3.12. Előfizető legfeljebb naptári félévente egy alkalommal jogosult legfeljebb 15 napos fizetési haladékot igényelni. A fizetési késedelemre vonatkozó rendelkezések kizárólag akkor nem alkalmazandók, ha a fizetés esedékességéig Szolgáltató jóváhagyta Előfizető fizetési haladék iránti kérelmét.
3.13. Szolgáltató az Előfizető választása szerint papír alapú számlát, vagy a vonatkozó jogszabályok előírásainak megfelelő hiteles elektronikus számlát állít ki a díjról.
3.14. Azokban az esetekben, amikor Előfizető díjvisszatérítésre jogosult, kérésére Szolgáltató az érintett számla kiegyenlítésekor használt fizetési módon és pénznemben végzi a visszatérítést. Szolgáltató Előfizető jelzését követően – felmerülő saját költségeinek vagy egyéb kezelési költsége levonása után – 14 napon belül végrehajtja a visszatérítést. A visszatérítés végrehajtásáról Előfizető e-mailben értesítést kap. A felmerülő kezelési költségről Szolgáltató számlát állít ki.

A megrendelése során választott díjfizetési időszakonként fizeti előre a szolgáltatás díját, amelyről díjbekérőt (proforma számlát) állítunk ki a számlázási időszak előtt legalább 10 nappal. Ha vannak egyszeri díjak, akkor azok a következő díjbekérőn lesznek kiszámlázva. Ha Euro vagy dollár alapú fizetést választott, akkor a számlát is ilyen pénznemben állítjuk ki. A számla a választása szerint lehet elektronikus vagy papír alapú. A díjbekérőn szereplő határidőig kell fizetni, lehetősége van átutalással, bankkártyás fizetéssel, PayPal fizetéssel vagy esetleg egyéb módon rendezni számláját. Ha jóváírtuk az összeget, kiállítjuk a hiteles számlát. Ha esetleg nem kapta meg a díjbekérőt, azonnal jeleznie kell számunkra. Választhat ismétlődő, PayPal automata fizetést, ezt a PayPal felületén tudja szükség esetén törölni. Három sikertelen terhelés után az automata fizetés felfüggesztésre kerül. Automata bankkártyás fizetést vagy regisztrációt is választhat, ezekben az esetekben nem kell megadni újra a bankkártya adatait. Ezeket az adatokat mi nem tároljuk. Késedelmes fizetés estén késedelmi kamatot számolunk fel. Ha a fizetési felszólítás ellenére 10 napot meghalad a késedelme, akkor az első felszólítást követő 9. naptól kezdve felfüggeszthetjük vagy korlátozhatjuk a szolgáltatást. Naptári félévente egyszer legfeljebb 15 napos késedelmi haladékot kérhet. Díjvisszatérítést 14 napon belül a számla kiegyenlítésekor használt fizetési módon és pénznemben hajtunk végre az esetleges költségek levonása után.

4. Felelősség
4.1. Előfizető a Szolgáltatást kizárólag jogszerű célra és módon veheti igénybe. Előfizető felelősséggel tartozik az általa a Szolgáltatónak vagy harmadik személyeknek okozott károkért és egyéb esetleges jogsértésekért (SPAM, phising, szellemi alkotások védelmének megsértése, DDoS).
4.2. Előfizető felelős az általa telepített programok biztonságáért. Minden elvárhatót megtesz az általa telepített programok biztonsági frissítéséért, a programok feltörésének megakadályozására.
4.3. Előfizető köteles az általa létrehozott felhasználói fiókoknak biztonságos jelszavakat megadni és a jelszavakat felelősen használni, hogy harmadik, illetéktelen fél tudomására ne kerüljenek. Az esetleges jogosulatlan hozzáférésből eredő károkért Előfizető felel.
4.4. Szolgáltató nem felel azért, ha partnerszolgáltatói (akiktől hálózati elérési szolgáltatást veszi igénybe) hálózati incidens miatt korlátozzák, szűrik a forgalmat. Az Előfizető mindent megtesz azért, hogy olyan esemény ne következzen be, mely más szolgáltatók számára is biztonsági eseményt jelent vagy kárt okoz.
4.5. Előfizető minden elvárható módon köteles akadályozni azt, hogy szerzői jogilag védett alkotások illegálisan kikerüljenek hálózatáról vagy oda bekerüljenek. Szolgáltató szoftvergyártó, kiadó, egyéb jogtulajdonos vagy képviselete által bejelentett jogsértés esetén a Szolgáltatást korlátozhatja, vagy indokolt esetben a Szerződést azonnali hatállyal felmondhatja.
4.6. Bizonyítottan a Szolgáltató hibájából előállt adatvesztés esetén Előfizető kártérítési igénybejelentése alapján Szolgáltató visszatéríti az érintett Szolgáltatásra eső tárgyhavi díj összegét. Előfizető tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatások nyújtásának sajátosságai miatt Szolgáltató ezen túlmenően nem felel az adatvesztésből vagy az elmaradt haszonból származó károkért, illetve a keletkezett károk kiküszöböléséhez szükséges költségekért.
4.7. A Megrendelőlap esetleges eltérő rendelkezése hiányában Szolgáltató előző bekezdés körébe nem tartozó, Szolgáltató felelősségi körébe tartozó káreseményekért való felelőssége is korlátozott, az legfeljebb az Előfizető által a Szerződés alapján Szolgáltatónak fizetendő 3 havi rendszeres díj összegéig terjed.
4.8. A fenti korlátozások nem vonatkoznak a szándékosan, súlyos gondatlansággal vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életben, testi épségben, egészségben okozott károkra. A Szerződés szerinti díjak a jelen pont szerinti felelősségkorlátozásra is tekintettel kerültek megállapításra.
4.9. Előfizető tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatás keretében az interneten elérhetővé tett vagy továbbított állományok, a nyújtott információs társadalommal összefüggő szolgáltatások tekintetében az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: Eker. tv.) alapján Előfizető minősül a tartalomért felelős szolgáltatónak.
4.10. Az Eker. tv. alapján Szolgáltató a Szolgáltatás tekintetében közvetítő szolgáltatónak minősül, így az Eker. tv. szabályai szerint a Szolgáltató nem tartozik felelősséggel az Előfizető által a Szolgáltatás keretében a Szolgáltató tárhelyein elhelyezett jogsértő tartalmakért. Amennyiben Szolgáltató az Eker. tv. 13. § (1) bekezdés szerinti, jogsértésre hivatkozó értesítést kap kézhez, úgy a továbbiakban az Eker. tv. 13. §-a szerinti intézkedések (értesítési-eltávolítási eljárás) szerint jár el. Nem minősül szerződésszegésnek, ha a Szolgáltató az értesítési-eltávolítási eljárás keretében távolítja el az Előfizető által a tárhelyén elhelyezett jogsértő adatokat vagy az adatokhoz való hozzáférést korlátozza.
4.11. Ha a büntető ügyekben eljáró bíróság a Szolgáltató tárhelyén tárolt elektronikus adat ideiglenes, vagy végleges hozzáférhetetlenné tételét rendelte el, Szolgáltató a bíróság erről szóló határozata alapján az Eker. tv. 12/A §-ban foglaltak szerint jár el és ideiglenesen, vagy véglegesen eltávolítja tárhelyéről a bírósági határozatban megjelölt elektronikus adatot. Szolgáltató az elektronikus adat ideiglenes, vagy végleges eltávolítását a bírósági határozat kézhezvételét követő egy munkanapon belül hajtja végre és erről az érintett Előfizetőt, vagy, ha a tárolt elektronikus adat nyilvánosan hozzáférhető volt a tárhely felhasználóit haladéktalanul tájékoztatja. Szolgáltató ezen eljárása nem számít a Szerződés megszegésének.
4.12. Amennyiben a bíróság később az ideiglenes hozzáférhetetlenné tételt megszünteti, vagy a büntetőeljárás befejezésekor az elektronikus adat visszaállítására kötelezi a Szolgáltatót, ennek a Szolgáltató a bírósági határozat kézhezvételét követő egy munkanapon belül tesz eleget.
4.13. Szolgáltató a Szerződéshez kapcsolódó dokumentumokat és igazolásokat valamint a birtokába jutott adatokat a Szolgáltatással kapcsolatos igények érvényesítése érdekében a Szerződéssel kapcsolatos igények megszűnése napjától számított egy évig, de legalább a Szerződés hatálybalépésétől számított öt évig megőrzi.
4.14. Előfizető tudomásul veszi, hogy az értesítési-eltávolítási eljárás, valamint az elektronikus úton közzétett jogellenes adat ideiglenes, vagy végleges hozzáférhetetlenné tétele vonatkozásában a Szolgáltató nem felelős az érintett információ/elektronikus adat eltávolításáért vagy az ahhoz való hozzáférés biztosításának megszüntetéséért.
4.15. Az értesítési-eltávolítási eljárással, valamint az elektronikus úton közzétett jogellenes adat ideiglenes, vagy végleges hozzáférhetetlenné tételében érintett tartalmakkal kapcsolatos, Szolgáltatóval szemben harmadik személyek általi igényérvényesítés esetén Előfizető köteles Szolgáltató helyébe lépni, illetve – ha ennek akadálya van – minden segítséget megadni részére a követeléssel szembeni eredményes védekezéshez. Előfizető az ilyen eljárások költségeit Szolgáltatónak köteles megtéríteni, illetve hogy mindent elkövet annak érdekében, hogy Szolgáltatót érdeksérelem ne érje.
4.16. Előfizető a polgári jog szabályai szerinti teljes kártérítési felelősséggel tartozik az általa a Szolgáltató adataiban okozott minden kárért.
4.17. Egyik Fél sem felel a Szerződés szerinti kötelezettsége nem, vagy hibás teljesítéséért azon esetekben, amikor olyan, mindkét Fél érdekkörén kívül eső, előre nem látható körülmények (vis major) merülnek fel, amelyek megakadályozzák a szerződés teljesítését. Ilyen körülmények: háborús cselekmények, lázadás, szabotázs, robbantásos merénylet vagy más szükséghelyzet, elemi csapás, árvíz, tűzvész, villámcsapás, illetve más természeti katasztrófa, munkabeszüntetés, a honvédelmi törvény, rendőrségi törvény alapján feljogosított szervek rendelkezésére tett intézkedés.
4.18. Előfizető tudomásul veszi, hogy Szolgáltató bármely szerződéses kötelezettségeinek teljesítéséhez jogosult alvállalkozót vagy más közreműködőt igénybe venni. Előfizető a Szerződésből fakadó kötelezettségeinek teljesítésére alvállalkozót (teljesítési segédet) igénybe vehet, azok tevékenységéért azonban úgy felel, mintha azt maga végezte volna.

Szolgáltatásainkat csak jogszerű célra és módon használhatja, felelősséggel tartozik az okozott károkért és egyéb esetleges jogsértésekért. Szintén felelősséggel tartozik a telepített programok biztonságáért, azok frissítéséért, feltörésük megakadályozásáért. Köteles biztonságos jelszavakat használni, ezeket illetékteleneknek nem adhatja ki. A jogosulatlan hozzáférések okozta kár az ön felelőssége. Partnerszolgáltatóink hálózati incidens miatti korlátjai miatt minket nem terhel felelősség. Szerzői jogilag védett alkotások illegális hálózatra ki vagy hálózatról bekerülését minden elvárható módon köteles megakadályozni. Bejelentés esetén a szolgáltatását korlátozhatjuk vagy felmondhatjuk. Ha bizonyíthatóan a mi hibánkból történt adatvesztés, a szolgáltatásra eső tárgyhavi díjat visszafizetjük. Egyéb károk költségeit a szolgáltatás sajátosságából adódóan nem térítjük meg. A vonatkozó törvények szerint a tartalomért felelős szolgáltatónak ön minősülsz. A jogsértő tartalmakért is ön felel, ha ilyen adatok miatt kapunk hivatalból megkeresést, akkor a törvény szerint intézkedünk a jogsértő adatok korlátozása érdekében. Ideiglenes vagy végleges hozzáférhetetlenné tételt a bírósági határozat kézhez vételét követő egy munkanapon végrehajtjuk és erről haladéktalanul tájékoztatjuk. A hozzáférhetetlenné tétel megszüntetését és az adat visszaállítását az erre kötelező bírósági határozat kézhezvételét követően egy napon belül végrehajtjuk. A szerződésedhez tartozó dokumentumokat és adatokat a szerződés megszűnésétől számítva legalább egy, legfeljebb öt évig megőrizzük. Ha adatainkban kárt okoz, teljes kártérítési felelősséggel tartozik. Vis major esetén sem önnek, sem nekünk nem keletkezik szerződés szerinti kötelezettség nem, vagy hibás teljesítéséért. Bármely kötelezettségünk teljesítéséhez vehetünk igénybe alvállalkozót vagy közreműködőt, azok tevékenységéért azonban úgy felelünk, mintha magunk végeztük volna el.

5. A Szerződés hatálya és megszűnése
5.1. A Szerződés az online felületen történő szerződéskötésre vonatkozóan a Szolgáltató honlapján meghatározottak szerint, határozatlan időre jön létre.
5.2. A szerződéskötés menete:

  • Az Előfizető a megrendelését online, a Szolgáltató internetes oldalán juttathatja el Szolgáltató felé.
  • A Megrendelés felület alatt Előfizetőnek:
    • ki kell választania a megrendelni kívánt Szolgáltatás Csomagot,
    • meg kell adnia a használni kívánt domain nevet,
    • meg kell adnia a használni kívánt kiegészítő, opcionális paramétereket,
    • valamint saját adatait, meglévő előfizető esetén azonosítóját és jelszavát,
  • Végül Előfizetőnek véglegesíteni kell a megrendelését.

5.3. Az adatbeviteli hibák javítására a felületen keresztül végig lehetőség van egészen a megrendelés véglegesítéséig.
5.4. A megrendelés leadására, szerződéskötésre magyar és angol nyelven is lehetőség van. A Szolgáltatásra vonatkozó ÁSZF magyar nyelven érhető el.
5.5. Az elküldött megrendelés megérkezését Szolgáltató legkésőbb a megérkezését követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja Előfizető részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Előfizető által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat, rendelés számát, valamint a rendelés dátumát. E visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről az Előfizető által tett megrendelés elfogadásának minősül. A rendelés elfogadásával Szolgáltató és Előfizető között érvényes szerződés jön létre. Amennyiben a visszaigazolás a rendelés megérkezésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg Előfizetőhöz, illetve Szolgáltató nem fogadja el Előfizető rendelését, Előfizető mentesül a rendelési kötöttség alól. Az Előfizető rendelésétől számított 48 órán túl érkező automatikus visszaigazoló e-mail nem tekinthető Szolgáltató részéről a rendelés elfogadásának.
5.6. Szolgáltató lehetőséget biztosít szóbeli és e-mail útján történő megrendelésre is. Ebben az esetben Előfizető a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó rendelést szóban vagy írásban, a telefonos vagy e-mailes ügyfélszolgálaton keresztül teszi meg. Szolgáltató 48 órán belül az általa nyújtott szóbeli tájékoztatást megerősítő visszaigazolást küld e-mail útján Előfizető részére. E visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről az Előfizető által tett megrendelés elfogadásának minősül. A rendelés elfogadásával Szolgáltató és Előfizető között érvényes szerződés jön létre.
5.7. Szolgáltató internetes honlapján vagy e-mail útján vagy telefonon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbelinek, azt Szolgáltató nem iktatja.
5.8. A Szerződést bármely Fél indokolás nélkül felmondhatja. Előfizetőnek lehetősége van a Szerződést azonnali hatállyal vagy az aktuális számlázási időszak utolsó napjára felmondani Előfizető általi felmondás esetén a felmondás érvényességének feltétele, hogy Előfizetőnek ne legyen lejárt díjtartozása vagy (előrefizetéses díjkonstrukció esetén) esedékes díjbekérője. A felmondási időszak végéig Szolgáltató köteles a Szolgáltatásokat nyújtani, Előfizető pedig a vonatkozó díjakat kifizetni. Szolgáltató a szerződést az aktuális, kifizetett számlázási időszak utolsó napjával mondhatja fel rendes felmondással.
5.9. A Szerződést bármely Fél azonnali hatállyal felmondhatja, ha a másik Fél a Szerződésből fakadó kötelezettségét súlyosan megsérti. Előfizető általi súlyos szerződésszegésnek minősül különösen, ha Előfizető a Szerződés alapján igénybevett Szolgáltatásokért járó ellenérték megfizetésével 14 napon túli késedelembe esik. Ebben az esetben Szolgáltató a késedelemmel érintett 15. napon azonnali hatállyal felmondja a Szerződést, az Előfizető hozzáférését a rendszerhez megszüntetheti és az Előfizető rendelkezésére bocsátott tárhelyen tárolt adatokat vissza nem állítható módon azonnal törölheti.
5.10. A Szerződés felmondása írásban, e-mailben vagy a Szolgáltatás vonatkozó felületén tehető meg. Előfizető a Szerződés felmondására kizárólag akkor jogosult, ha nincs fennálló díjtartozása.
5.11. Az Előfizető a Szerződés megszűnéséig köteles a Szolgáltatás keretében általa feltöltött programokat és adatokat eltávolítani. A Szerződés megszűnésekor az ilyen programok és adatok automatikusan törlésre kerülnek.

Online felületünkön megkötött szerződés határozatlan időre jön létre. A szerződéskötés menetét lépésről lépésre leírjuk, a folyamat során megadott adatokat a megrendelés véglegesítéséig javítani lehet. A megrendelést 48 órán belül automatikus levélben visszaigazoljuk. A visszaigazolás a megrendelés részünkről történő elfogadását jelenti, ez által érvényes szerződés jön létre. Ha 48 órán belül nem történik visszaigazolás, vagy nem fogadjuk el a megrendelést, akkor nem jön létre a szerződés. Ha 48 órán túl érkezik automatikus visszaigazoló e-mail, az már részünkről nem tekinthető a rendelés elfogadásának. Szóban és e-mailben is leadhatja megrendelését: szóban, írásban, telefonos vagy e-mailes ügyfélszolgálaton keresztül. Az általunk nyújtott szóbeli tájékoztatásról 48 órán belül e-mailes visszaigazolást küldünk, amely e-mail a megrendelés elfogadásának, érvényes szerződés létrejöttének minősül. A honlapon, e-mailben, telefonon kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, nem iktatjuk. A szerződést mindkét fél indoklás nélkül felmondhatja. Lehetősége van azonnal, vagy az aktuális számlázási időszak utolsó napjára időzíteni a felmondást. Csak abban az esetben mondhatja fel a szerződését, ha nincs lejárt tartozása vagy esedékes díjbekérője. A 14 napon túli fizetési késedelem esetén a 15. napon azonnali hatállyal felmondhatjuk a szerződést és minden hozzáférést valamint a webtárhelyen tárolt adatokat törölhetünk. Ha a szerződését fel akarja mondani, azt megteheti írásban, e-mailben vagy a szolgáltatás erre vonatkozó felületén. A szerződés megszűnésekor minden adatot automatikusan törlünk.

6. A Szerződés módosítása
6.1. Előfizető az Online ügyfélkapu felületen jogosult az általa igénybe vett Szolgáltatással kapcsolatos technikai paramétereket önállóan módosítani. Bizonyos módosításoknak feltétele, hogy Előfizetőnek ne legyen lejárt díjtartozása. Szolgáltató a változtatást csak akkor jogosult megtagadni, ha a módosított Szolgáltatás nyújtásához nem áll rendelkezésére megfelelő kapacitása vagy ha a módosítás végrehajtása esetén a Szolgáltatás nyújtásához szükséges műszaki feltételek nem teljesülnének (hibás konfiguráció).
6.2. Az igénybe vett Szolgáltatások bővítése esetén a módosítás hatályba lépésének feltétele, hogy Előfizető a kapcsolódó díjtöbblet aktuális számlázási időszakra eső időarányos részét a Szolgáltató részére megfizesse. Az igénybe vett Szolgáltatások csökkentése esetén Előfizető díjvisszatérítésre nem jogosult.
6.3. Szolgáltató jogosult a Szolgáltatásra vonatkozó Díjszabást a piaci viszonyoknak és az általa igénybe vett közreműködők Díjszabásának figyelembevételével rendszeresen felülvizsgálni és szükség esetén módosítani. Szolgáltató a Díjszabás módosításáról annak hatályba lépését legalább 15 nappal megelőzően köteles írásban vagy e-mailben értesíteni Előfizetőt. A módosítás a már folyamatban lévő, díjfizetéssel már rendezett tárgyidőszakban fizetendő díjakat nem érinti.
6.4. Szolgáltató továbbá indokolt esetben igényelheti a Szerződés feltételeinek módosítását. Ez esetben a módosított szerződésszöveget (illetve a módosított szerződésre mutató hivatkozást) a Szolgáltató köteles az Előfizetőnek a módosítás hatályba lépését legalább 30 nappal megelőzően írásban vagy e-mail útján elküldeni. Ha Előfizető a Szerződést a Szolgáltató módosítási javaslatának elküldését követő 15 napon belül nem mondja fel rendes felmondással, úgy a Szolgáltató módosítási javaslata az Előfizető részéről elfogadottnak minősül.
6.5. A Szerződés bármilyen egyéb módosítása csak közös megegyezés alapján, írásban érvényes.
6.6. Amennyiben Előfizető olyan szerződésmódosításhoz kéri a Szolgáltató közreműködését, amelyet a Szolgáltató által biztosított online szolgáltatási felületen önállóan is megtehetne, a Szolgáltató jogosult a módosításért külön díjat felszámítani.

A szolgáltatás paramétereit az Ügyfélkapu felületünkön keresztül tudja módosítani. Egyes esetekben a módosítás nem végrehajtható, például ha lejárt számlatartozása van. Csak akkor tagadhatjuk meg a módosítást, ha nincs elég kapacitásunk, vagy ha az új beállítások hibásak. Bővítés esetén a módosítás a keletkező díjtöbblet rendezése után lép életbe. Erőforrás csökkentés esetén visszatérítésre nincs lehetősége. A díjszabás esetleges módosításáról annak életbe lépését 15 nappal megelőzően értesítjük. Az ászf módosítására csak indokolt esetben kerülhet sor, ennek hatályba lépéséről legalább 30 nappal korábban írásos vagy e-mailes értesítést küldünk. Ha az elküldést követő 15 napon belül nem mondja fel a szolgáltatását, akkor a módosításokat elfogadottnak tekintjük. A szerződés bármely egyéb részének módosítása csak közös megegyezés alapján, írásban lehetséges.

7. Együttműködés és kapcsolattartás
7.1. Felek az e-mailt hivatalos írásos formának fogadják el egymás közötti kommunikációjukban. Az értesítés hivatalos módja az e-mail. Szolgáltató minden közleményét, értesítését e-mailben küldi az Előfizetőnek.
7.2. Előfizető és Szolgáltató köteles együttműködni, ennek során Szerződés teljesülésével kapcsolatos minden lényeges körülményről kötelesek a másik Felet haladéktalanul írásban tájékoztatni. Sürgős esetben telefonon közölt üzeneteket kötelező írásban (visszaigazolt e-mail útján vagy ajánlott levélben) megerősíteni.
7.3. Előfizető a Megrendelőlapon megadja a kapcsolattartó személy vagy személyek adatait és döntési jogosultságaikat.
7.4. Előfizető a Szolgáltatás megrendelése és igénybevétele során köteles valós adatokat megadni. Előfizető felelős a kapcsolattartói adatai naprakészen tartásáért, amennyiben változás áll be valamely adatban, köteles 15 napon belül az erre rendelkezésre álló online felületen frissíteni a megváltozott adatokat. Szolgáltató jogosult a megadott adatokat ellenőrizni, valamint belátása szerint további azonosító adatokat, illetve dokumentumokat bekérni Előfizetőtől. Ilyen irányú felhívás Előfizető általi elmulasztása esetén Szolgáltató jogosult a Szolgáltatást felfüggeszteni, korlátozni, vagy a Szolgáltatás elindítását megtagadni.
7.5. Előfizető az erre a célra rendelt online szolgáltatási felületen jogosult a Megrendelőlapon megadott értesítési címeket megváltoztatni. Szolgáltató az Előfizető 8 nappal előre történő írásbeli értesítése mellett jogosult a Megrendelőlapon megadott értesítési címeket megváltoztatni. Előfizető köteles a kapcsolattartásra olyan magán e-mail címet megadni, amelyet nem a Szolgáltatás keretében osztanak ki számra és a Szolgáltatás esetleges korlátozása, vagy megszűnése esetén is elérhető.
7.6. Szolgáltató az Előfizetőt a kapcsolattartás során megadott e-mail cím alapján azonosítja, így Előfizető a kapcsolattartás során köteles a kapcsolattartás céljára megadott e-mail címének segítségével felvenni Szolgáltatóval a kapcsolatot.
7.7. Azokban az esetekben, ahol a Szerződés e-mailben történő közlést tesz lehetővé az e-mail-üzenet kézbesítettnek minősül az elküldést követő 2. munkanapon, kivéve, ha az üzenet kézbesítésének meghiúsulását hibaüzenet jelezte vissza a küldő Fél felé.
7.8. Sürgős intézkedés szükségessége esetén Szolgáltató megkísérli felvenni a kapcsolatot Előfizetővel az Előfizető által megadott elérhetőségeken. Ha Előfizető nem elérhető, úgy Szolgáltató – az Előfizető érdekeit is figyelembe véve – saját belátása szerint jár el, ennek keretében megteheti a szükségessé váló intézkedéseket. Ilyen esetben ezen intézkedésekre tekintettel Szolgáltató anyagi felelősséggel nem tartozik. Szolgáltató egyéb esetekben kizárólag Előfizető felhatalmazása esetén módosít vagy töröl Előfizető által feltöltött adatot.
7.9. Szolgáltató jogosult alvállalkozót vagy más közreműködőt igénybe venni a Szolgáltatás nyújtásában, Előfizető külön hozzájárulása nélkül is.
7.10. Előfizető a Szolgáltatást harmadik személyekre át nem ruházhatja Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül. E kötelezettség megszegése Előfizető súlyos szerződésszegésének minősül.
7.11. Előfizető tudomásul veszi, hogy Szolgáltató egyes esetekben (pl. telefonos támogatáskérés esetén) az eljáró személy személyes adatait igényelheti és ellenőrizheti, és az igényelt (támogatási stb.) szolgáltatás nyújtását a sikeres azonosítástól teheti függővé.
7.12. Szolgáltató jogosult az eszközei és hálózata biztonsága érdekében rendszereit felügyelni, indokolt esetben saját hálózata, az Előfizető és mások hálózata védelme érdekében rendkívüli és azonnali intézkedéseket foganatosíthat; ilyen esetben Előfizető az ezzel járó esetleges Szolgáltatáskorlátozás vagy egyéb kár esetén Szolgáltatóval szemben kárigényt nem érvényesíthet.
7.13. Szolgáltató együttműködik az eljáró hatóságokkal, bíróságokkal bármilyen jogsértés felderítése érdekében; ennek keretében Szolgáltató eleget tesz különösen az ilyen hatóságok vagy bíróságok esetleges adatszolgáltatási felhívásának. Ilyen esetben Előfizető kárigényt nem érvényesíthet.
7.14. Fent nem szabályozott kérdésekben Felek a Ptk. vonatkozó paragrafusainak hatályát elfogadják és jogvita esetén elismerik a területileg illetékes bíróság illetékességét.

A kommunikáció során a hivatalos írásos forma egymás között az e-mail. Az értesítés hivatalos módja is szintén az e-mail, minden közleményt, értesítést e-mailben küldünk. A szerződés teljesülésére vonatkozó minden lényeges körülményről tájékoztatnunk kell egymást írásban. Sürgős telefonos tájékoztatás esetén írásban kell visszaigazolni az üzeneteket. A megrendelőlapon megadott kapcsolattartó személyeket, adataikat, döntési jogosultságaikat önnek kell megadni. Ezeknek az adatoknak valósaknak kell lenni, ha bármiben változás áll be, az ügyfélkapun keresztül 15 napon belül módosítania kell ezeket. Kapcsolattartásra olyan e-mail címeket kell megadnia, amelyek nem a szolgáltatáshoz kapcsolódnak, és a szolgáltatás esetleges korlátozása vagy megszűnése esetén is elérhetők maradnak. Csak a kapcsolattartás céljára megadott e-mail címek segítségével tudja felvenni velünk a kapcsolatot, ez alapján tudjuk önt beazonosítani. Az e-mailt kézbesítettnek tekintjük az elküldést követő második munkanapon belül, kivéve, ha az elküldésről hibaüzenetet kapunk vissza. Sürgős esetekben a megadott elérhetőségeken próbáljuk meg felvenni önnel a kapcsolatot – ha nem sikerül, akkor saját belátásunk szerint járunk el. Az esetleges jogsértések felderítése érdekében együttműködünk az eljáró hatóságokkal, bíróságokkal, ilyen esetekben kárigényt nem nyújthat be. Ami ebben az ÁSZF-ben nincs rögzítve, azokra a Ptk. vonatkozó jogszabályai érvényesek, jogvita esetén pedig a területileg illetékes bírósághoz lehet fordulni.

Ők már minket választottak


További partnereink >>
Technikai hátterünk építőelemei