Ha már meglévő beregisztrált domain nevét szeretné egy nálunk üzemeltetett szolgáltatáshoz kapcsolni ennek legegyszerűbb módja ha egy egyszerű művelet segítségével átregisztrálja hozzánk, és könnyedén kezelheti az EZIT DNS Menedzserből.

AZ ÁTREGISZTRÁCIÓ MENETE

Meglévő domain átregisztrálása

1. Alapvető fogalmak:

  • Átregisztráció: egy másik szolgáltatónál lévő, az Ön nevén vagy cége nevén lévő regisztrált domain hozzánk történő átköltöztetése. Más néven regisztrátor váltásnak is mondjuk.
  • Igénylő váltással egybekötött átregisztráció: akkor történik, ha egy másik személy vagy cég nevén van a domain, amit Ön szeretne a saját nevére áttenni. Ilyen lehet, amikor egy haramdik féltől megvásárol egy domain nevet.

2. hu domain átregisztrációja

A domain név átregisztrációja hasonlóképpen működik a domain regisztrációhoz. A különbség mindössze az, hogy nem új domain regisztrációs folyamatot indít el, hanem az átregisztrációs oldalon kezdi el a megrendelést. A megrendelés folyamata innentől kezdve megegyezik az Új domain regisztráció lépéseivel. A 3-as számú ponttal kezdve kell végrehajtani azokat a lépéseket, tehát

  • miután itt kicsivel feljebb a Domain átkérése gombra kattintott
  • adja le a megrendelést az Új domain regisztrációja című útmutató (a bal oldali hasáb, mobilon böngészve jóval feljebb) 3. lépésnek leírása szerint
  • fizesse ki a megrendelést
  • tötse ki a dokumentumokat és a lehető leggyorsabban küldje vissza nekünk
  • ha van tárhelyes, akkor állítsa be a cPaneltű

3. Nemzetközi domain átregisztrációja
A nemzetközi domainek átregisztrációja papírmentesen, online történik. A legtöbb végződés szerint az alábbi útmutatót kell követni, a .eu átregisztrációját lássa a 4. pontban!

  • Legelőször a jelenlegi szolgáltatóval kell kapcsolatba lépnie:: a domainhez tartozó ellenőrző kódot, más néven Auth vagy EPP kód kódot kell elkérni tőlük. Ezen felül pedig az úgynevezett registrar lock-ot is fel kell oldani a domain néven. Szerencsés esetben ez a művelet online is megoldható, egyes szolgáltatóknál azonban az ügyfélszolgálattól kell ezt kikérni.
  • Ha ezek megvannak, akkor a fenti Domain átkérése gombbal indítsa el a Domain átregisztrációs felületen az átkérést. Az ellenőrzés után a rendszerünk kérni fogja az Auth (EPP) kódot.

Domain átkérése

  • Adja le a megrendelést, és fizesse ki azt
  • Megerősítés: a befizetés után érkezni fog egy e-mail a korábbi szolgáltatónál megadott e-mail címére, ebben lesz egy link. Erre a linkre kattintson rá, a link megnyit egy új ablakot a böngészőben, itt fogja tudni megerősíteni, hogy valóban szeretné átregisztrálni a domaint. Jóváhagyás után megtörténik az átregisztráció.
  • Ha nem erősíti meg az átregisztrációs kérést, akkor 3 – 11 nap is eltelhet az átregisztrálás teljesüléséig.

Átregisztrációs díjak

Végződés Átregisztrációs díj Rendelés
.hu 2000 Ft / 1 év Megrendelés
.eu 2900 Ft / 1 év Megrendelés
.com 3500 Ft / 1 év Megrendelés
.net 3500 Ft / 1 év Megrendelés
.org 3500 Ft / 2 év Megrendelés
.info 3500 Ft / 1 év Megrendelés
.sk 4900 Ft / 1 év Megrendelés
.co.hu 2900 Ft / 1 év Megrendelés
.co.uk 2900 Ft / 1 év Megrendelés
.in 3900 Ft / 1 év Megrendelés

4. .eu domain átregisztrációja
Ebben az esetben is a még aktuális szolgáltatónál kell kezdeményeznie az átkérést. (Az átkérés kezdeményezését a 3-as pontban részletezzük.) Amint a kérelmét jóváhagyják, a domain névhez megadott email címre egy automatikus üzenet fog érkezni. Ennek a segítségével kell véglegesíteni az átregisztrációt.
Érdemes tudni, hogy .eu domain nevek átregisztrációja esetében rendhagyó módon történik a lejárat változása: nem a következő lejárati dátumhoz képest, hanem az átregisztráció dátumához képest hosszabbodik meg a lejárati idő (+ egy évvel). Figyeljen erre oda, ne érje meglepetés!

.hu domain igénylő váltás

Az ügyintézés menete az átregisztrációs folyamathoz hasonló, tehát nem új domain regisztrációs, hanem átregisztrációs folyamatot kell elindítani:

  • kattintson itt a Domain átkérése gombra: Domain átkérése
  • adja le a megrendelést az Új domain regisztrációja című útmutató (a bal oldali hasáb, mobilon böngészve jóval feljebb) 3. lépésnek leírása szerint
  • fizesse ki a megrendelést
  • töltse ki a dokumentumokat és a lehető leggyorsabban juttassa vissza nekünk (elektronikusan)

Itt van a különbség az átkéréshez képest, ugyanis pluszban, az alábbi dokumentumokat is mellékelnie kell:

  • Domain lemondó nyilatkozat (ezt a régi igénylőnek is alá kell írnia)
  • Nyilatkozat a személyi adatok hitelességéről a régi tulajdonostól, abban az esetben, ha magánszemély
  • Aláírási címpéldány – a régi tulajdonostól, abban az esetben, ha cég

(Letölthető dokumentumok)

Mi nem csak a domain ügyintézésben segítünk, hanem abban is, hogyan rendelheti meg és állíthatja be az ehhez szükséges tárhelyét. Amennyiben további kérdése lenne, töltse ki részletesen az alábbi űrlapot, vagy keressen minket egyéb elérhetőségeinken

A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező

 

 

Ők már minket választottak


További partnereink >>
Technikai hátterünk építőelemei