A fizetés menete

A megrendelés során lehetősége van kiválasztani, hogy milyen módon szeretne fizetni, ez a paraméter később is módosítható. A megrendelés leadása után egy díjbekérőt (proforma számlát) állítunk ki a szolgáltatások részleteivel és a fizetendő díjjal. A díjbekérő a rendelés után azonnal elérhető, valamint e-mailben is elküldjük önnek. Online fizetési mód választása esetén a kifizetés az ügyfélkapuból megnyitott díjbekérőn szereplő fizetési linkre vagy gombra kattintva indítható. Átutalás választása esetén a díjbekérőn feltüntetett bankszámlaszámra utalással vagy banki befizetéssel teljesíthető a kifizetés.
A befizetés megérkezésének regisztrálása online fizetés esetén automatikusan megtörténik a fizetési folyamat végén, átutalás esetén a banki forgalom kézi feldolgozása során, a bankszámlánkon történő jóváírást követően. A jóváírás megtörténtéről (akár automatikus, akár kézi) e-mailben értesítjük.

Fizetési módok

Az alábbi online és offline fizetési módokat kínáljuk.

AM_SbyPP_mc_vs_dc_aeOnline fizetés bankkártyával: a fizetés legegyszerűbb módja. A biztonságos PayPal felületen végrehajtod a tranzakciót (kártyaadatokat mi nem tárolunk), és sikeres fizetés után automatikusan megtörténik a jóváírás, elindul a megrendelésed aktiválása. További információ a PayPal-ról

pp_cc_mark_74x46Online fizetés PayPal fiókkal: ha van PayPal fiókja, azt is használhatja a szolgáltatásaid kifizetésére. A díjbekérő oldalon állítsa be a PayPal fizetési módot és a gombra kattintva indíthatja a fizetést. Sikeres fizetés után automatikusan megtörténik a jóváírás, elindul a megrendelése aktiválása. PayPal azonosítónk: paypal@ezit.hu, de kérjük ne küldjön rá közvetlenül a PayPal Send money funkciójával pénzt, csak a díjbekérőn szereplő gombbal indított fizetéssel, mert így tudjuk beazonosítani a tranzakciókat. További információ a PayPal-ról

otp-logoOffline fizetés banki átutalással: a díjbekérőn szereplő bankszámlaszámunkra utalja át a számla ellenértékét. Ne felejtse a közleménybe beírni a díjbekérő sorszámát, mert ebből fogjuk tudni, hogy az ön befizetése érkezett meg. Az átutalás kicsit időigényes, amíg a bankszámlánkra érkezik a befizetése, kérjük legyen türelemmel, de a banki utalásokat többször ellenőrizzük és jóváírjuk munkanapokon.

Bankszámla adataink

Kérjük a díjbekérő pénznemének megfelelő számlánkra utaljon.

  • Forint bankszámla: 11742173-20141965 (OTP Bank)
    IBAN (nemzetközi): HU68117421732014196500000000
  • EUR bankszámla: 11763426-61976881 (OTP Bank)
    IBAN (nemzetközi): HU05117634266197688100000000
  • USD bankszámla: 11763426-61977019 (OTP Bank)
    IBAN (nemzetközi): HU63117634266197701900000000

SWIFT / BIC kód: OTPVHUHB

Offline fizetés banki készpénz befizetéssel: ha nem tud sem utalni, sem online fizetni, bármelyik OTP bankfiókban készpénzben be tudja fizetni a díjakat. A rendelés végén válassza a banki átutalást, és a bankfiókban a befizetés kedvezményezettjének a díjbekérőn szereplő adatainkat és számlaszámunkat, megjegyzésnek pedig a díjbekérő sorszámát írja be. A befizetések feldolgozása az átutalásokéval megegyezik, munkanapokon többször ellenőrizzük és jóváírjuk ezeket is.

Offline fizetés házipénztári befizetéssel: ha bankfiók helyett inkább a személyes ügyfélszolgálatunkon fizetne készpénzben, ezt is megteheti. A házipénztárba munkanapokon 9:00 – 17:00 között tud befizetni a Victor Hugo u. 18-22. címen lévő ügyfélszolgálatunkon. A jóváírás a befizetéssel egy időben megtörténik.

E-számla vagy papír számla

A befizetés jóváírásakor amikor a díjbekérő összegét teljesen rendezte, egy az azt kiváltó hiteles számlát állítunk ki, ez tehető a könyvelésbe.

A megrendelés során lehetősége van kiválasztani, hogy hagyományos papír alapú számlát kér, vagy elektronikus számlát (e-számla).

Ha e-számlát kér, a számlát jóváírás után néhány perccel e-mailben küldjük el az ön részére. Az e-számla elektronikus formában érvényes, digitális aláírással és időbélyegzővel rendelkezik, minden tekintetben megfelel a magyar jogszabályi előírásoknak és a NAV formátum-követelményeinek. Az e-számla maga egy PDF fájl, amiben beágyazva szerepel mindez. Az elektronikus aláírás hitelessége ezen leírás alapján ellenőrizhető.

Ha hagyományos, papír alapú számlát kér, akkor a jóváírás után e-mailben csak egy számla másolatot kap, mert az eredeti, első példányt postán küldjük el néhány napon belül.

ÁFA szabályok

A szolgáltatásaink díját ÁFA terheli. A legtöbb helyen feltüntettük a nettó (ÁFA-mentes) és bruttó (ÁFÁ-t tartalmazó) árakat is. Ezeket a magyar, 27%-os ÁFA mértékkel számoltunk ki, de ettől eltérhet a tényleges ÁFA-teher, ha külföldről rendel lehet, hogy kevesebbet kell fizetnie.

Minden szolgáltatás amit rendelhet az oldalon (kivétel: Menedzselt Cloud) automatizált szolgáltatás-létesítési háttérrel működik és ezért az úgynevezett távolról is nyújtható szolgáltatások körébe tartozik.
Ezekre a szolgáltatásokra az alábbi EU-s ÁFA szabályok vonatkoznak:

  • Magyarországi előfizető (üzleti vagy magán egyaránt): 27% ÁFA
  • EU-n belüli üzleti előfizető (EU adószámmal rendelkezel): fordított adózás, a számlázás ÁFA mentes
  • EU-n belüli magán előfizető: annak az országnak az ÁFÁ-ja számít, ahonnan használod a szolgáltatást. Pl.: Németország esetén 19% az ÁFA
  • EU-n kívüli előfizető  (üzleti vagy magán egyaránt): ÁFA törvény területi hatályán kívüli, a számlázás ÁFA mentes

A rendelésnél megadott címeket egy automata csalás-ellenőrzővel ellenőrizzük és összevetjük a rendelés során gyűjtött többi adattal (IP cím, fizetési adatok, stb.). Ha eltérést észlelünk a megadott külföldi cím és a többi adat között, akkor a cím valódiságának igazolását kérhetjük tőled.

Ők már minket választottak


További partnereink >>
Technikai hátterünk építőelemei